Dodanie oferty specjalnej na stronie kasy jest funkcją, która umożliwia wyświetlenie dodatkowego produktu na stronie z podsumowaniem zamówienia. Statystyki mówią, że średnio 10-30% Twoich klientów doda ten ekstra produkt do swojego zakupu. Jest to więc świetny sposób na zwiększenie średniej wartości transakcji.

Niewątpliwie też strona podsumowania zamówienie czy kasy to świetny moment na pokazanie ekskluzywnej promocji Twoim Klientom. Skoro coś od Ciebie kupują to oznacza, że Ci ufają. Doceń to i zaproponuj im produkt ze zniżką a zobaczysz, że wielu z nich zwiększy zamówienie.

Screnny pochodzą z mojej strony sklepu gdzie testowo mam zamontowany Woocomerce ale zapewniam, że montowałam wtyczkę u moich Klientów z czynnymi sklepami i wszystko działa jak należy. Aby dodać tę funkcję do Woocommerce posłużymy się wtyczką Upsell Order Bump Offer for WooCommerce w wersji bezpłatnej.

1. Pobieramy wtyczkę: https://wordpress.org/plugins/upsell-order-bump-offer-for-woocommerce/ i zapisujemy ją u siebie na komputerze.

2. Instalujemy wtyczkę nie rozpakowując jej. W tym celu w kokpicie WordPress przechodzimy do Wtyczki–Dodaj nową–Wyślij wtyczkę na serwer. Wybieramy wtyczkę z zasobów naszego komputera i klikamy Zainstaluj. Po zainstalowaniu włączamy wtyczkę.

2. Instalujemy wtyczkę nie rozpakowując jej. W tym celu w kokpicie WordPress przechodzimy do Wtyczki–Dodaj nową–Wyślij wtyczkę na serwer. Wybieramy wtyczkę z zasobów naszego komputera i klikamy Zainstaluj. Po zainstalowaniu włączamy wtyczkę w WordPress.

3. Ustawienia wtyczki

Suwak z prawej strony u góry musi być przesunięty na Live i być koloru zielonego.

 a)      Name of the Order Bump – nadajemy nazwę dla naszej promocji. Nie będzie ona widoczna dla klientów.

b)      Select target product(s) – wybieramy do jakiego produktu ma się pokazywać oferta specjalna. Musimy zacząć wpisywać nazwę i pojawią się produkty do wyboru. Możemy wybrać kilka produktów.

c)      Select target categories – możemy też zamiast jednego produktu ustawić całą kategorie lub kilka. Tutaj analogicznie trzeba zacząć wpisywać nazwę, a następnie wybrać.

d)      Order Bump Schedule – tutaj ustawiamy w jakie dni ma się pojawiać oferta. Kiedy wpiszemy Daily będzie się pojawiać cały czas.

e)      Offer Product – ustawiamy jaki produkt ma się pojawiać jako oferta specjalna. Możemy ustawić tylko jeden produkt.

f)       Offer Price/Discount – wybieramy czy oferta ma być procentowa, czy na określoną kwotę.  

Sekcja Appearance

Tutaj już ustawiamy wygląd oraz teksty, jakie pojawią się w oknie w koszyku Klienta. Cały czas widzimy podgląd po prawej stronie.

a) W zakładce Template możemy wybrać z kilku różnych ramek oferty.
b) Zakładka Design pomoże nam dostosować kolory i wielkość czcionek. Niestety nie ma możliwości zmiany czcionek na przykład na nasze z własnej strony internetowej.
c) W kolejnej zakładce – czyli Content – wpisujemy tekst, który będzie się pojawiał w poszczególnych sekcjach okna z ofertą.

Gdy już to wszystko ustawimy pozostaje nam zapisać (Save Changes) na samym dole.


Ustawienia ogólne Global Setings

Tutaj najważniejsze będą następujące funkcje:
a) Skip for Same Offers – czy chcemy wyłączyć przy tych samych ofertach.
b) Offer Target Dependency – możemy wybrać czy oferta specjalna ma zostać nawet po usunięciu z koszyka produktu, do którego była przypisana.
c) Offer Adaption settings – wybieramy czy oferta ma być na całą szerokość strony, czy w węższym okienku.
d) Offer Location – mamy możliwość zdecydować gdzie oferta na stronie zamówienia ma się pojawić (przed podsumowaniem zamówienia lub po, przed lub po bramce płatności).

Oczywiście po ustawieniach zapisujemy (Save Changes).

I to już koniec. Możemy teraz cieszyć się ofertą specjalną w koszyku w naszym sklepie.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *